Höhm

Hopp så var det söndag (igen) helgen har la vart duglig igår så jobbade man för NFG var gruppledare o tog hand om dom små :P . Hände inte så mkt slagsmål på ca 20 pers fulla undommar o lite gråtande tjejer.  idag så har jag inte gjort så mkt satte mig vid datan o fick frågan av cicci ifall jag ville med ut o gå o ja visst det e alltid  najzz o gå, så vi var ute o gick ett tag sen gick vi till henne o jag hjälpte henne med läxorna xD sen så skulle vi fixa hennes klädsel till imorn men ne det gick inge bra :P o nu sitter jag o skriver raport från igår extremt kul (not) aja ne nu ska jag lyssna på musik ha det toppen,

P.S. Tack för promenaden Cicci :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

:) tack för plugghjälpen! å mina kläder då, va ska jag göra med dem:O

2008-09-28 @ 15:47:21
URL: http://mariiacecilia.blogg.se/
Postat av: Gillbergarn

inge problem ja du dina kläder jag ska tänka som bara den så ska jag komma på nått då hör jag av mig :P

2008-09-28 @ 15:48:59
URL: http://gillbergarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0